1. Bestellen

1.1 Hulp bij bestellen

Artikelen zoeken via het menu
Onder het menu-onderdeel ‘webshop’ vindt u een submenu. Dit submenu bevat de lijn van instrumenten, namelijk: saxofoon, dwarsfluit, klarinet, etc. Onder het submenu van een instrument vindt u een 2-deling: instrumenten en accessoires. Kortom: onder het instrument wat voor u van toepassing is, vindt u alles wat voor u relevant is. De accessoires welke voor uw instrument geschikt zijn, staan hier bij elkaar.

Artikelen zoeken met de zoekfunctie
Vul in het zoekveld boven het artikel dat u zoekt in. Als er te veel uitkomsten zijn, probeer de zoekterm dan te verfijnen. De zoekopdracht mag uit meerdere woorden bestaan (gescheiden door spaties). U kunt ook op artikelnummer zoeken.

Het winkelwagentje
Klik rechtsboven op het winkelwagentje als u wilt afrekenen. U kunt hier nog producten verwijderen of het aantal aanpassen.

Bestelling afronden
Heeft u al eerder bij GoedkopeRieten.nl besteld?

  1. U kunt voorbij de winkelmand eenvoudig inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
  2. Controleer of uw gegevens juist zijn.
  3. Kies de door u gewenste bezorgmethode.
  4. Kies de door u gewenste betalingswijze.
  5. Klik op de button 'betalen en verzenden'.
  6. Uw bestelling is nu afgerond, u ontvangt hiervan een orderbevestiging per e-mail.


Eerste keer bestellen?
Bestelt u voor het eerst bij GoedkopeRieten.nl?

  1. Kies eerst of u als particulier of vereniging bestelt.
  2. Vul uw gegevens in en controleer deze op juistheid.
  3. Kies de door u gewenste bezorgmethode.
  4. Kies de door u gewenste betalingswijze.
  5. Klik op de button 'betalen en verzenden'.
  6. Uw bestelling is nu afgerond, u ontvangt hiervan een orderbevestiging per e-mail.


Problemen bij bestellen
Mocht u een problemen hebben bij het bestellen, neem dan gerust telefonisch contact met ons op. Wij helpen u graag! 085-8221106.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

1.2 Bestelling wijzigen

Controleer de bestelling en uw gegevens altijd zorgvuldig voordat u de bestelling afrondt. Indien de order al is verwerkt, zijn wijzigingen niet meer mogelijk. Wij adviseren wijzigingen zo spoedig mogelijk telefonisch te melden via 085-8221106.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

1.3 Bestelling annuleren

Als u een bestelling wenst te annuleren, is dit alleen mogelijk als de order nog niet is verwerkt. Wij adviseren u de annulering zo spoedig mogelijk telefonisch kenbaar te maken via 085-8221106. Als de bestelling al is verwerkt, kunt u na ontvangst van uw envelop of pakket uw bestelling weer aan ons retourneren. Verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

1.4 Bestelling ophalen

Het is ook mogelijk om producten bij ons op te halen. Plaats in dit geval wel altijd eerst een bestelling om zeker te zijn van uw bestelling.
Komt u uw bestelling halen op dezelfde dag dat u besteld, plaats dan een telefonische bestelling via 085-8221106.

OPHALEN IN WERKPLAATS
Ophalen in onze werkplaats kan tijdens openingstijden.
Reguliere openingstijden (uitgezonderd feestdagen en verlof):


  • Dinsdag: tussen 10:00 en 17:00
  • Woensdag: tussen 10:00 en 17:00
  • Donderdag: tussen 10:00 en 17:00

OPHALEN: KIST BIJ DE VOORDEUR
Het is ook mogelijk dat we uw bestelling in de kist bij de voordeur leggen.
Dit doen we enkel op afspraak, dus als dit gewenst is, reageer dan op deze mail op welke dag en tijdvak (ongeveer) u het wenst op te halen.
Diefstal uit de kist is nog nooit voorgekomen, maar helaas kunnen wij dit niet uitsluiten. Vandaar dat we dag en tijd graag goed met u afstemmen. We geven geen garantie bij eventuele diefstal.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

1.5 E-mailadres vergeten

Probeer in eerste instantie enkele e-mailadressen in te vullen via dit formulier en controleer of er naar dat e-mailaccount misschien gegevens zijn verzonden. Levert dit geen resultaat op, dan kunt u ons een e-mail sturen naar info@goedkoperieten.nl met uw voor en achternaam duidelijk geschreven. Schrijft u uw naam op verschillend manieren, geef deze verschillende manieren dan door. Via ons systeem kunnen wij kijken of we uw account kunnen vinden. Voeg hier uw adres, postcode en woonplaats aan toe.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven